en sen lista om 2015

mest spelade låt: Någonting med bob hund, antagligen. 
mest sagda ord:  "extra kaffestyrka", eller bagel kanske. Säger nog det 400 gånger om dagen.
mest besökta platsen: jobbet och min säng. Ica supermarket traktören kanske?
mest träffade person: Moamoamoatoa.
mest ätna maträtten: Äter sushi hela tiden på mina lunchraster. Annars pasta med soltorkade tomater, paprika, champinjoner och andra goda grönsaker en har hemma<3
årets bästa beslut: åka på Roskilde. Det var allt.
vad har du lagt mest pengar på? livets dryck
vad har du druckit i år? Flat white och tuborg.
vilken månad var bäst? Juliiiii, och augusti. De innehöll många roliga upptåg och partys.
vad kommer du komma ihåg från 2015? camp våtservett, gaus, SOF, omoralisk, Erikafestivalen.
konstigaste faktan du lärt dig i år? Säkert någonting från QI (världens bästa tv, titta på det). Men har inte en tendens att lägga allt sådant på minnet.
hur har du mått 2015? Överlag jättebra, tröttnade lite på slutet, försöker tagga till igen. Det går sådär.
vilket var ditt bästa köp? Mitt piano kanske. Har inte nyttjat det så mycket än kanske, men bra investering.
vart har du rest? Linköping, Danmark, runt i sverige. Dåligt med utlandstripper.
tråkigaste som hänt? Skadade nacken och vart sjukskriven, tappat mycket fritid och spontanhäng, stressat på jobbet.
ny sak du provat på? LSD? hahaha, nej. Jobbat som barista, spelat in skiva(or), spelat i cirkusorkester.
har du fått någon ny hobby? har inte tid med nya hobbys :/
har du några planer för 2016? Ska vidareutbilda mig i baristayrket, spela jättemycket musik, söka skola i Köpenhamn (och kanske beje mig dit då).
hur har du klätt dig? 
 
har du lärt känna någon ny person? Ja, så jäkla många små skatter<3
hur tror du 2016 blir? Så himla oklart. Har inga riktiga planer och känns som att alla ska flytta. Men det är kul med oklarheter ändå. Kan ju göra i princip vad jag vill. Det är galet.
vad hoppas du inför 2016? Att jag ska hinna ha mer tid till att göra roliga sker. Att någonting kul och drastiskt sker. Att folk blir snälla och vettiga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0