födelsedagsfestivalen/erikafestivalen/erika20/firadrickaöl

I tordags packade jag bilen megamegafull, och i fredags likaså. Dagen hade kommit, min 7305:e på jorden, min 20års-dag. In med 4 kamrater också så begav vi oss iväg till Häggenås.
Vi blåste upp en miljard ballonger och började rigga scen och andra roligheter inför festivalen som skulle äga rum.
Armband t.ex. Viktigt på festival så att ingen plankar.
Vi hissade flaggan efter att ha brytit 10000 regler (som tydligen finns om hur en ska behandla en sådan). Aja. Det var festligt.
Folk droppade in. Vissa bara helt plötsligt. Vissa efter långa vägbeskrivningssamtal. Spenderade nog halva dagen med att förklara vägen för folk.
Pop the Asti!
Så kändes det som att det var läge för ölbowling. De obesegrade mästarna Ekkenator och Viccenator skulle en en gång segra. Gud, varför försöker ens folk klå oss?
Bra folk i bra minikojan.
Sen fick jag världens sjukaste present av Sebban, Johan och Jonte. "Bara en liten grej". Haha, jag dog.
This calls for a gruppbild. Ena halvan av gruppen iallafall.
Så mörknade det och plöstligt såg det ut typ såhär. Så rejvade vi i discoladan tills det var dags för underhållning.
För vad är väl en festival utan livemusik?
Daniel bjöd på spännande avslöjanden.
Dans dans dans.
Kærlighed<3
Så vart det norrsken och natt och sen morgon. Vi dansade sönder marken och nog hela byn kanske. 
Morgonen började gry och vissa for hem, vissa kämpade på och intog tälten och vissa packade ihop sig i stora skedar. Sen sov vi kanske en liten stund innan städningsångesten började krypa. 
Bra sammanfattat av Adrian. Herregud att en har såna fantastiska vänner som tar sig ut på landet för att fira en. Wow. Puss och all kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0