Bakfickan är tömd på ess. Nykter i en vecka, oändliga sträcka. Jag kan allting om tristess.

En gång för ganska länge sen åt vi brunch hemma hos Josefine. En annan gång åt vi tårta och lekte med hundar.
En gång för lite mindre länge sen flyttade Moa in i sin lägenhet, så då åt vi obligatorisk inflyttningspizza. En gång fär ännu lite mindre länge sedan upptäckte jag en tårta på jobbet som var gjord (lite) (typ) i min ära, wow. Tokigt att jag var ledig hela den helgen oba missade hela kalaset.
Annat kalas var det när det vankades kräftskiva. Tyvärr dagen efter det riktigt stora kalaset aka födelsedagsfestivalen, så jag somnade i kräftskålen och gick hem jättetidigt.
I lördags hade skulle vi ha pluggdag och bli proffs på högskoleprovet. Hahahahahaha. Det gick dåligt.
Då drack vi öl istället och fick sällskap av fler kompisar. Martina delade ut komplimanger och sa att jag alltid påminner henne om Phoebe Buffay och det var ju lite konstigt men himla fint ändå<3. Sen någon gång hamnade vi på Oscars där vi hade både kul och mindre kul. Dagen efter hade vi gruppterapi och spelade Monopol i 3 timmar. Vi blev inte osams, det var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0