We dance to demonstrate

Oj vad dagarna flygeeeeeer!!!
I lördags fick jag middagsbesök av denna pingla. Vi lagade middag och dansade till Electric Banana Band i vanlig ordning innan vi for till Olofine. Där drack vi grogg och diskuterade de faktum att Josefine har gjort Olov hästkille. Anna var inte sen att ploppa in och bjöd på chips direkt från jobblagret.
Men att Olov gillar hästar och Anna snart avslutar sin keramikkurs är ju inte det viktiga. Det viktiga är att vi skulle se Systraskap! 1000 poäng till dem, och 1000 poäng till DJ:s som bara spelar asbra musik hela kvällen. Vi stötte på många fina bekanta och dansade helahelahela tiden. GU vad skojjjjjj!!
Fan vad vi rockar magtröjorna ändå. Sen när alla kompisar hade dunstat och sista nattbussen hade gått hade jag turen att bli bjuden på tonfinsksallad och sovplats istället för nattpromenad eller en dyr taxiresa. Som sagt, allt en behöver göra är att vara snäll. Varför är ens folk någonting annat?
Igår var vi bjuden på medarbetarparty med "buffé" (det var tacos, löl) och trevlig underhållning. Vi och gammfolket. Det var gott och kul iallafall.
Och en kväll tittade jag, mama och papa på bröderna Luuks föreställning om syskon. Den var mycket igenkännande och rätt kul ibland. Trevligt påhitt! Nu är jag egentligen sjuk, men det är inge roligt, så idag var jag med Moa istället. Eller ja, vi somnade i soffan. Men vi gick på en liten promenad i solen också. Imorgon ska vi jobba tillsammans. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0