What good is it to sing helplessness blues?

Hej. Nu har det vänt. Detta hände de senaste dagarna:
Det blev rätt himla fint ute.
En gång åt jag och Lina friterat på Max, och en gång åt jag och Moa julkrus i mitt kök.
Min tillfälliga favoritvara: havregryn. Här skådar ni världens enklaste kakor (havregryn + banan + valfri smaksättning, tex kanel & kokos, 175 grader, 15-20 min) och världens enklaste frukost (havregryn + valfri vätska, tex mandelmjölk/vanlig mjölk/havredryck/fil + valfri smaksättning, tex blåbär och kokos, in i kylen över natten).
Har skolat in Lisa på mitt jobb (KUL) och stageat fotovänlig frukost. Chiapudding + mango = GOTT!!
Hängt med Ebba och druckit kaffe i timmar. Chockat världen genom att bära vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0