v.04

Hej! Denna vecka har jag jobbat jättemycket + sovit jättemycket. 
Även skrattat jättemycket åt denna platsannons.
En dag gjorde jag min kanske bästa pesto någonsin (!!). En annan ringde Moa mig från Thailand och ville visa hennes fina havsutsikt. Mmmmm, jag var och jobbade och hade slut på surf...
I fredags sa Tilda att det var tid för Oscars, och det höll jag med om. Så efter att ha väntat i 100 år på att mina gäster på jobbet skulle gå och lite efter middagen-whiskey så åkte jag hem till Rasmus för att bryta den snubbiga stämningen, få kära återseenden med kära vänner och sedan av någon jätteorimlig anledning stressa jättemycket upp till Oscars. Där var kön ca 0cm lång, så vi eldade lite först.
Det var löning, så vi drack bubbel. Hahaha, vem köper ens det seriöst? 
Och sen drack vi vatten (det smakade inte bättre). Våra vänner försvann en efter en så det var bara jag, Razzeman och Petter kvar. Skönt. Hö hö.
Men det var ju många andra bekanta på plats.
Vi dansade till Spice Girls och skreksjöng OA HELA NATTEN!!!!! innan vi fick köa (tränga sig förbi alla) för att få komma ut. Sen träffade jag Saga och åt Subway med henne, Ludde och Manne + fick skjuts hem!! Livets bästa grej ju!
Igår var jag på Tings med Tilda, Carl, Josefine och Amelia. Vi åt bagels och diskuterade vilt och (s)vettigt om folk - sköna killar i regel, som inte förstår sig på världen. Sen var det långt efter stägning och vi fick dricka upp kaffe och te-resterna innan vi tillslut for hem och skulle äta tacos allihopa. Tacolördag is the new tacofredag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0