ARG_TJEJ

 
2 dagar in i 2015 och jag lämnar fan walk over. Jag vet inte om jag vill grina eller kräkas (helst båda) över hur ohumana människor på riktigt kan vara. Främlingsfientligheten här är skrämmande. Mer skrämmande än en någonsin skulle kunna tänka sig. Folk klagar på äcklig skolmat, för lågt studiebidrag för att kunna köpa nya kläder varje månad och på att deras all inclusive-resa hade restaurangen flera hundra meter bort från hotellet. Folk är riktigt är upprörda över att de fick ett gåvobevis på vaccin eller ebola-skydd istället för en Iphone i julklapp. Men när det gäller att människor ska bli fukking rättvist behandlade. När det handlar om att männsikor bara vill få bli sedda som människor. Nej då klagas det på att de är "otacksamma as" och folk slänger ut sig helt orimliga kommentarer, och jag förstår på riktigt inte hur folk kan vara så elackaaaAA...ARGHHH.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen sistahhh

2015-01-03 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0