2014 del 3

September
Vi levde livet på tågluff, men det var också väldigt slitsamt. Jag vart megasjuk och kom hem för att bli sängliggandes. För att piggna till tog jag med mig Lina och Josefine till Häggenås en dag, och en annan lagade jag tapas med mama och papa.
Oktober
Det var höstvackert som aldrig förr, vi hängde hos Felicia i Fåker och jag hade post födelsedags-middag. Sen for jag till Linköping en sväng och bodde hos min syster, och så spelade vi på en 40års-fest.
November
Jag var extremt uttråkad och försökte bota det med en snabbvisit i Stockholm. Gick sådär. Betydligt roligare var Lisas födelsedagsfest på Rödön. Vi fick våra skivor, och i samma veva spelade jag in en till, då med pappas projekt. Och så lekte jag ute i snön.
December
Jobb jobb jobb jobb. Var på julmarknad, bakade ett pepparkakshus, blev bjuden på julmys, klädde granen och firade tillslut jul. Jag var blond i en vecka, vi hade spelning, och sen var det nyår.
 
Snipp, snapp, snut, så var detta året slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0