brunch ä livä

Tja. Är busy med att vara babe.
Och att umgås med favoriter. I fredags trodde vi att vi var cowboys och hade solglasögon på oss inomhus. Sen dansade vi extremmycket på Oscars och efteråt åt jag en jättestor subwaymacka jättefort. Dagen efter hade vi megaservering på jobbet hela dagen och när jag slängde dagens första sopor så sken solen jättemycket och jag frös inte fastän jag bara hade t-shirt på mig. Resultat: mkt ont i fötterna, mkt lycklig i själen.
På kvällen tittade vi på mello och var vaken alldeles för länge för allas bästa. För imorse när vi skulle ha brunch var alla (jag) för trötta för att komma ihåg var vi skulle vara (hos mig, inte hos Anna) eller vem som skulle ta med pannkakor (Anna, inte jag). Jaja, det var gött och kul iallafall. Mmmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0