snart är året slut

Vi börjar historien i Festavs badkar för 2 veckor sedan. Där drack vi bubbel och saknade tiden vi var arbetslösa och kunde göra vad vi ville, när vi ville. Men nu får en utnyttja fredagskvällarna istället.
Dessa personer är<3<3<3
Sen gick det en arbetsvecka (okej jag var faktiskt i Åre några dagar också) och helgen var kommen, igen. Denna kväll samlades hela Östersunds indiescen på Tingshuset för att lyssna på Amason.
Det var så jävla bra. Sen köpte vi vinyler som de fick signa samtidigt som vi diskuterade deras scendekoration i form av uppstoppade djur.
Så svepte vi en Norrlands på vägen hem till Josefine, där vi slurpade i oss lite prosecco och skålade för hennes och Olovs lägenhetsköp(!!). OCH SEN gick vi på Jane Doe och köpte 11%ig öl. Sen kom jag på att jag skulle jobba kl 6 dagen efter så då gick jag och sov.
Sen dess har jag hunnit med diverse julmys. Hos Moa, med jobbet och så igår hemma hos Felicia.
Vi slog sönder en piñata vi hade köpt till henne i födelsedagspresent. Kul grej. Sen drack vi glögg och pratade om boys och sånt en brukar göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0