"Detta är Åre, tadaa"

Jag har varit ledig!! Minisemster!! 3 hela dagar!! Åre!!
Jag mamma och pappa spontanbokade in oss på Holiday Club.
Och sen har vi gjort ca inget speciellt pga ikke-säsong. Klivit upp 7 på morgonen för att springa på gymmet och simma lite morgonsim. Bosatt oss i Saunaworld. Ätit den godaste måltiden i våra liv (säger bara jordärtskockspuré med tryffel<3<3<3<3). Strosat runt. Druckit öl. Typ så.
Igår tittade vi på Wallmans och det var kul och bra men lite folk i publiken och tråkig mat p.g.a julbord.
Sen träffade jag kamrater, lyssnade på julmusik och drack Kahlua. Sen gick vi på Country Club och tittade på hockeyspelsturnering och sittdansade. Alltså satt på golvet och dansade. Kul kul!
Imorse klev jag inte upp klockan 7 för att springa på gymmet iallafall. Heh. Vi cruisade istället, och sen for vi hem. Slut på minisemester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0