Ja, nej, kanske, vet inte, ja, nej, vi får se, vi får se

 
Så vinkar en adjö till folk, en efter en. Det är livsresor och plugg och vem vet vad. Moa drog på tågluff och herregud hur klarar en sig utan varandra i en hel jäkla månad??
En får sysselsätta sig helt enkelt. Jobbajobba och ha turen att dela byggnad med nyöppningar. Så VIPade vi in oss på Allstar och levde livet med gratis mat och bubbel.
Det var ju kul att dricka öl med kollegor, så dagen efter samlade vi ihop oss och gjorde det igen.
Och så ramlade vi in på Marité där vi dansade fulast, tappade bort varandra, kissade med gamla bekanta, var mytomaner som vanligt och jag pratade danska som om jag aldrig hade gjort någonting annat. Sen insåg vi att alla hängde ju på Allstar en kväll som denna, och så kände jag mig kränkt och gammal när såg mig omkring på dansgolvet och fick kommentaren "nu är det du och såttingarna Erika!!!" bekräftad. Märkligt ändå. Ålder och så.
Igår fick jag finbesök mitt i vårt renoveringskaos. Fick utnyttja grillen och äntligen äta någonting annat än typ knäckebröd. Tråkigt att laga mat utan kök ju. Åt mig mätt och belåten och sen satt vi länge länge och diskuterade viktiga ämnen som politik, grabbar och knark. Och så skrattade vi ihjäl oss åt detta. Herrrrrre.
En kväll åt vi tacos också ju. Och idag åt jag upp hela jobbet. Nu är jag ledig i två dagar och förväntar mig mer spännande upptåg än att provsmaka yoghurt eller ta eftermiddagstupplurar. Yepyep. D va d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0