peace frog

Det finns inte mycket för världen (eller intresseklubben) att ta del av i denna tösens liv just nu. Den senaste veckan har jag plockat massa norska smyckesordrar och varit deppigt pga vet inte vad jag ska göra här i livet. Typ.
Tur att min familj är king of att uppmuntra och fira utan anledning. Så åt vi hummer å bubbel och låtsades att livet var fett istället. Sen vet vi ju alla att det ultimata receptet för uppmuntring, eller bara typ livsvilja är: en bra jäkla frulle. Typ nybakta ~hälsomuffins~ med blåbär och granolacrunch.
Solen har faktiskt skinit i några timmar den senaste veckan, och det är ju härligt. Tänkte att nu måste ju eljusspåret vara tort, men tji fick jag när jag vandrade i år och dar för att hitta en bra inervallsträcka.
 
Annars har jag bokat en långhelg i Linköping med finsittning och annat kul. Peppigt!! Och ungefär så är det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0