nu mår mannnn, hö hö

Alltså guuu så trött en kan bli på fula årstider. Blir aldrig på så dåligt humör som jag blir när det är dåligt väder. Men i veckan kom hoppet, igen. Så nu, kanske, möjligtvis.
Igår till exempel. Då bar jag min moccajacka för första gången och såg nästan utslagna vårblommor. Så träffade jag finkompisar som ville fika och strosa runt på stan som en aldrig gör längre. På kvällen kom Moa med vår traditionsenliga fredagsmozzarella, men istället för att dricka vin och dansa till dålig krogenmusik så tittade vi på film istället. Bra påhitt. Mycket göttig dag. Och alla vet ju att definitionen av vår är när det är göttigt i själen.
Idag har jag hängt på cirkusen och tittat på nummer jag ska mucisera till. Sen tänkte jag kolla på en ny dator, och kom hem med både en sådan OCH en ny telefon (eller okej den kommer på tisdag). Wow crazy girl big spender casch flow shopaholic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0