v.38

För en vecka sen kom jag hem från tågluffen, febrig och snövrlig. Men förutom att bara ha druckit hostmedicin och plöjt igenom ohälsosamt många avsnitt av Gossip Girl har jag faktiskt hunnit lite annat.
Typ promenerat i höstsolen och varit klychig över hur vackert det är här.
En dag for jag till Häggenås med Lina och Josefine för eftermiddagsfika och mera höstpromenader.
Helgen kom och det var dags för avskedsfiesta. Det var tema "min högsta dröm" och jag kände mest att har en inte nog med identitetskris i livet?? Jag plockade iallafall med mig en mick och hade Mick (höhö) och resten av Stones på axlarna.
Vi lekte gamla kalaslekar, blandade drinkar, utbytte hemligheter och promenerade vid sjön.
Sen var det dags för kvällens värdinna: Mrs.DiCaprio, att kasta brudbuketten. Jag fångade deeeeeeeeen, inte. Men jag fick en tröstande del av Moa som hon hittade på golvet.
Så dunstade folket mer och mer, och så sa även vi tack och adjö tillslut och åkte till stan. 
Fick gratishotell + frukost hemma hos Moa och morgonen därpå promenerade jag in till stan för att möta upp min mor. Vi gick på matmässan och tittade på folk som tittade på mat. Åt livets rätt: langos, och sen tog min sjuka kål på mig igen och jag bodde i soffan resten av dagen :-)
Bästa grejen är att göra bröddeg på kvällen och låta jäsa över natten = nybakt bröd på morgonen.
Tidig höst är min bästa kreativa period så sen kom jag på att jag skulle rita igen för första gången sen förra tidiga hösten. Kallar denna "skitsamma, jag kan ändå inte rita hår".

Kommentarer
Postat av: Ebbaaa

Erika, minns att ni var i studio i somras och att vi snart skulle få höra. Nääär???

2014-09-24 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0