var är vi nu?

För en vecka sen såg livet ut såhär. Bodde i ett trång rum med två favoriter, halvsov på stranden hela eftermiddagarna och gjorde roliga saker som att dansa folkdans och showa med ormar till middagen. Mmmm. det var en bra tid.
Så kom en hem och möttes av snöfall och matteprov. Det var tråkigt. Sen var provet över och en kväll plockade Josefine upp mig och överraskade med minipicknick i hennes kommande, fantastiska minilägenhet. Det var mindre tråkigt.
Igår fyllde makalösa Lina år, och det skulle ju såklart firas. Vi åt tacos, överbelastade balkongen, dansade till Aprilhimlen och så.
Sen sommarpremiärade vi på Marité, å det var kul. Idag är jag hes (en självklar bieffekt i mitt liv av att dricka öl och skriksjunga i rökmaskinsdimma), och vi ska repa inför kommande studioinspelningar. Hoho!
+ Jag har ett (1!!!!!) skolarbete kvar innan jag får säga tacohej. Ibland slipper en klaga asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0