ut på synthesizer-golvet, ner i ljuva livet

Nu är skolan i princip slut. Jag har gjort färdigt alla mina uppgifter och denna vecka är vi ledig varje dag (!). Därför är livet mest bara en fest. En fest som består av fest, träning och sträcktittande på Breaking Bad. Har ju typ all tid i världen nu.
Nu: en bildserie från helgens firande av Madde, AKA den sista 17-åringen.
Världens bästa drickspel: Alfons och Määdies memory. Från 18 år. (Rekomenderas ej att spelas ensam).
Anna tömde Sierran och jag hade med mig massa gamla reklamballonger.
Sen gick (eller ja, Josefine cyklade) vi till Oscars för att dansa till Håkan, möta märkliga jag-tar-över-din-snapchat-männsikor, och beställa specialdrinkar av Towe. 
He va sköjj! Förutom när Josefine bet mig, he gjorde ont :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0