klassfest

Att gå in i studenttider är som att tappa bort allting i en dimma av lyckorus. Tiden, en själv, varandra, rutiner och måsten. Men det är rätt fantastiskt, trots virret. Igår sprang sprang jag från skolan för att cykla cykla till jobbet, för att sedan bila bila in till stan för att väldigt väldigt stressigt försöka fota mina sinnessjukt fina vänner på bal. Efter det fick jag bila bila ännu mer stressat hem för att mötas av klasskamrater som redan parkerat sig på min altan. Grillen tändes, och sen var det bara kul.
Regnet hindrade inte oss från att promenera genom stan och sjunga studentsången för apploderande uteserveringsbesökare. Vi hade ju miniparaplyer att skydda oss med (OBS ej att rekomendera dock). Vi dansade på Marité tillsammans med typ resten av Östersund. Det var så trångt att framkomligheten var minial och alla bara stod som bitar av packat kött. Men ja, ändå rätt kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0