Alanya • pt.1

Förra lördagen spenderade jag, Ebba och Moa på ett tåg och sedan med en dålig natts sömn på Arlanda innan vi äntligen fick gå på planet för att fara iväg på vår resa som vi bokade för så länge sedan, men som helt plötsligt var här.
Några timmar senare landade vi i Alanya, som överraskade mig mycket positivt. Så, himla, fint, >överallt<!!
Vårt hotel låg precis på stranden och var perfekt för oss. Sköna solstolar, bra spa (hamam, mmmm<3), omelettkockar vid frukosten och majoriteten pensionärer till gäster.
Och kul personal, som kanske inte tyckte att vi var lika kul som mest drack vatten, badade och la oss innan midnatt. Blommor fick vi iallafall (och jag fick golfklubban ni kan skymta till vänster...vet inte vad jag utstrålade för aura egentligen..?)
Redan vår första morgon såg ut såhär, och vi tänkte mest Ala...NJAAAAA.......
Men det gav sig, å tack för det!
~*Härliga, tokiga och fria*~
MMmmmm, tänk er att jag fick ha så här snyggt middagssällskap varje kväll va.
 
Å det var första delen av Erika, Ebba & Moas rehab-resa. He kommer alltså mer. Stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0