-.-.-.-

Hallå hörni! Dagen har kommit när min mor inte kallade mig för svart och svår. Köpte en lila tröja i Göteborg och tror lila och lätt kanske är min nya grej.........ne.
Igår hängde jag med dehär pojkarna. Vi tittade på fotboll, drack öl och funderade på om en kan beställa hem testosteron och injicera för extra grabbighet. Dennis och Adrian har blivit spelberoende efter att ha vunnit 13ggr pengarna en gång, så vi satt alla och höll tummarna för att Spanien och därmed Adrian skulle vinna matchen. Sen kom vi på att vi inte är SÅ fotbollsintresserade att vi är villiga att betala 80kr för att gå in på Marité. Så vi gav upp tittandet och knöt skorna istället.
Vi tog en mycket idyllisk cykeltur som innehöll både solnedgång och såpbubblor.
Och ett snabbt stopp på vägen för att vara bohemiska i gräset och invänta sega cyklister.
Väl inne på Marité var stämningen på topp, musiken dålig och verandan egentligen alldeles för kall. Men he var mycket skoj! Jag och Gustav ville ta en cool bild men har rätt dåliga fotografer till vänner.
~Distraherade av solen~
????
Sen tyckte vi att denna bild vart ganska bra, cool och ful. Sen började okända människor kommentera #bcf på bilden, och det var jättekul,
Rasmus dök upp och föreslog selfie, sen fashinerades vi över mina vampyrtänder och Tonys extremt perfekta tandrader. Det var en mycket märklig, händelserik och ~spännande~ natt. Stötte tex på denna man som påstod sig vara en älg (?). Se där!
 
Å eftersom att jag är en sådan extremt spontan person så ska jag åka till Italien ikväll. Hohojaja!! Laddar inför parmesanost och regn. Det ska bli kul! (OBS ej regnet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0