v.4

Nu ekar det tomt här, och ni tänker säkert "Vad gör hon nu för tiden, varför hör hon aldrig av sig?". Sanningen är den att jag sover. Kommer hem och faller i sömn på direkten. Anledningen: working 8-23. Typ. Jo, det har varit en hektisk arbetsvecka, men nu är den slut. 
Men hejhej iallafall. Här är jag. I livs (halvt) levande form.
Såhär har veckan sett ut, på ett ungefär. Pluggat i Lyan, och varit trött i personalrummet.
En dag försökte jag och Moa att vända på en tråkig, grå dag till en härlig och solig. Gick sådär.
Igår jobbade jag inte hela kvällen. Istället åt jag god jäkla middag med mor&far innan vi gick och kollade på nyårsrevyn. Sänkte (än en gång) medelåldern med ett x antal år. Vet inte om det är slumpen, eller ett nytt dolt intresse i mitt liv. Kul var det iallafall. Å gott.
Idag har jag hängt lite med Martina och Madde. Åt krämbullar och fick en privat minikonsert (så himla världsbäst de ÄR!!<333). Alla som inte har för sig någonting ikväll - kolla på dem på Livekarusellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0