se upp så att ni inte också blir såna jävla svin

Fösta kvällen med min nya kamera. Har inte hunnit bekanta mig med den än, men det vådar mycket gott.
En kväll samlades vi 15 pers i Sebbans lilla bar (även kallad vår lilla replokal) för att äta chokladpudding, bada badtunna och basta. Åh, så himla fin kväll. Har saknat våra extremt folktäta tillställningar jö.
En annan kväll vevade vi en massa pasta. Var, åh, så gott!!
Sen inser jag mer och mer att, fan, snart är det faktiskt slut. 7 dagar har redan passerat 2014 och det känns knappt som att jag klivit ur sängen än. Skönt och vemodigt på samma gång. Förstår ingenting egentligen. Känner mest bara ta mig på äventyr, någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0