hej 2014

Idag är nyårsdagen = igår var nyårsafton. Det var himla festligt och kul, och det började hemma hos mig.
Gör sig snygg(are).
MAH, så himla snygga och bra!!
Vi gjorde piggelindrinkar och lite annat kul.
Och så stod ju jag för maten. Gjorde världsgoda quesadillas med egengjord pesto, tomater, serranoskinka, mozarella och öööhh, så gott. Gjorde även oxfilé med potatisbakelse och kardemummapannacotta med hallon. Åh, var som halv 8 hos mig. Vill laga/äta mat i resten av mitt liv.
Sen kom dehär två snyggingarna och sällskapade.
Coola kidz.
Sen hoppade vi bussen och splittrades. Jag och Josefine skulle till Ida och Amandas jättebra lägenhet med jättebra männsikor och jättebra lappar uppsatta överallt.
Det var glitter och fest
Så gick vi till Badhusparken till tolvslaget och tappade bort varandra. Kul och skön kille som tar över bilden också :-)
Sen hämtade jag och Josefine champagnen och begav oss på egna äventyr. Pratade göteborska med störiga män, dansade till Lena PH med 40+are, drack kaffedrinkar i världens största lägenhet och fann nya bekantskaper. 
 
Om det är så väl att som nyår spenderas kommer resen av året bli. Ja, då ligger vi rätt bra till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0