är vi gamla nu?

När man lever ett hektiskt liv och faktiskt börjar bli lite gamla, som vi gör. Då är det vissa saker i livet som knappt inte händer längre. Som sleepover till exempel. Himla, himla synd, tyckte vi och drog ihop ett sådant igårkväll.
I köket snodde några ihop en kladdkaka.
Och på andra stället slukade vi popcorn. Hahah, förlåt Matilda men detta är den roligaste bilden jag vet. Ba "ÖÖÖH POPCORN GOOOOOOTT!!!!!!!"
Vi låg sked bland hundramiljoner täcken, flätade varandras hår och gjorde kärlekstester ur tidningar.
Hahah. Nej. Vem gör sånt? Vi pratade väl om livet och annat relevant. Att 2014 kom som stormen Ivar själv och ba vräkte över våra liv. Kul när saker händer, ju. 
På morgonen kunde man komma ner och mötas av detta i köket. Om man inte var morgonpigg som en annan och ordnade upp det. Jag bakade scones och Sara gjorde äggröra. De andra hjälpte väl också till lite. Säger vi.
Bäst himla frukost.
Livligt.
Sen så fick vi abryta, hoppa in i duschen - kläder - bilen, och fara iväg.
Jag, Anna, Matilda och Sara skulle på vår sista konfirmation. Rätt sorgligt ändå, med tanke på hur länge vi varit med. Gu. Skulle knappt varit vän med hälften av mina favoriter om det inte vore för detta ju. Hemsk (eller lycklig också för den delen, beror på hur man vänder på det) tanke.
Det var himla fint ute och likaså var dessa. Fina alltså.
Så var det slut. Slut på en era, och slut på ett inlägg.
Tacohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0