en öl, en resa, en spelning och en öl till

I lördags begav sig jag och Josefine ut på en kvällstur med bilen som ledde till ett stopp på Solo, event på Loftet och en födelsedag på Pause. Någon dag senare lyssnade vi på när Lars Ohly ratade sänkt studiestöd och skeva våldtäktsåsikter - Amen.
Förutom att plugga, träna och repa så är det typ detta jag gör. Är på Tings. Äter bagels. 
Hihohohihihhoho!!!!!! Har ju bokat en resa också. Trött på skolan och kylan. Så den 27 april flyr vi landet. Snabbspolning? En kväll bestämde jag mig för att gå igenom lite kurskataloger och riva ut allt som jag inte vill plugga. Det blev inte så mycket kvar. Skönt, tänker jag. En ska ju leva först å främst.
Musik Direkt börjar närma sig, å hur går det? Mja..Johan har brytit tummen och reptillfällena är få. Men vi är taggade, och igår var vi på ÖP för att bevisa det. Eller ja, vi körde en White Stripes-cover och tog en säkert fånig bild. Men kul. 2 veckor. Köp biljetter!
Å tänka sig. 98 dagar kvar tills friheten är här. Igår firade vi, och ja, he va sköjjjj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0