2014 del 2

Maj
Vi var i Turkiet där vi bodde i havet, åt marknadsjordgubbar, sprang på stranden på morgonen och ignorerande hotelpersonalens försök att bjuda ut oss. Kom hem och firade födelsedagar, modellade för studentbilagan och spelade på välgörenhetskonsert. Sen vart det studenttider och alla Östersunds studenter levde tillsammans på Österäng, gick på baler och var i ett ständigt lyckorus. (+++poäng för att vi rapeade scenen på balen och spelade Stones!!!!!!)
Juni
HALLÅ! TOG STUDENTEN!!!!! Jag klarade 3 år av ologiska biologiuppgifter, ändlösa mattetal, tokiga fredagslabbar och många, många kemitupplurar. Dagen efter åkte vi hela vägen ner till Göteborg för att bo kollektiv, köa en hel dag och titta på Håkan!! Så sjukt, så magiskt, så underbart! Jag fick en spontaninbjudan att åka till Italien och jobba (äta glass, vandra i dödsvackra parker, äta nutellafrukost och spela lite melodier på någon mur) en vecka, så då gjorde jag det. Sen kom jag hem och bettade på fotboll med mina spelberoende boys och firade Moa med skumparty på Oscars.
Juli
Jag och Amelia åkte till Stockholm för att titta på Stones!! Alltså!!!!! Har stått 2 meter från världens jävla bästa musiker. Det var SJUKT!! Hade lååång semster med familjen på Gotland. Sen kom vi hem lagomt till Ståket drog igång. Då drack vi öl, hade middagar och dansade hela nätterna. Och så avslutade vi såklart varje natt med dopp i Storsjön och hopp från broar.
Augusti
Stråket fortsatte i samma anda, jag var på släktträff i Tåsjö, hängde i Linas stuga och blev inbjuden till dödskul kräftskiva. Sen var plötsligt nästan sommaren slut, men inte för oss inte. Vi inledde vår tågluff med happy hour, parkhäng, kartläsning, pup crawl och andra äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0