2014 del 1

Nu är det snart slut på året = dags att summera.
Januari
Här kändes det som att krogen var vårt andra hem. Vi drack tequila, bastade hos Sebban, lagade sushi och hade sleepover. En gång diskuterade vi köttindustrin med personalen på McDonald's, och en annan längtade vi till solen.
Februari
Våra kära engelsmän var här i en vecka och jag hade två inneboende hos mig. Vi åkte skidor, åt semlor och dansade i Frösö sportstuga. Martina fyllde 20 och hade barnkalas. Erika fyllde också år och hade en betydligt mer crejjjsyy födelsedagsfest. Vi var på Tings jämt, firade 100-dagars och spelade in ÖP-TV inför Musik Direkt.
Mars
Vi åkte till Jonnas stuga i Åre där vi åkte skidor på fjället, grillade korv och dansade på bygget. Holograms spelade på Corazon och det var bäst. Jag och Moa gjorde färdigt vårt gymnasiearbete och firade med brunch. Och så hann vi ju också spela oss hela vägen till final i Musik direkt!! (+ fick superfin text i tidningen!).
April
I april så fyllde Josefine år och hade fest med filmtema, massa fint pynt och beer pong. Vi hade en sista i-fest i Spikis som ingen gick på, hade låtsas-grillmiddag och så stod vi först i kön till Oscars för att få gratis bananer (PS fick inte ens, vi fick sno). Det var påsk i fjällen med släkten där en konstig känsla visade sig stämma och ett osannolikt, fruktansvärt besked om en världsfin person kom. Jag åkte hem och bodde med Moa och Ebba, för sådant kan en inte hantera ensam. Några dagar senare åkte vi till solen tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0