Never leave it too late, always enjoy the taste of the great great great grey world of hearts

Det händer inte så himla mycket spännande för tillfället. Jag sover, jag tränar, jag jobbar, jag musicerar. Punkt. Men, ibland kan det ju hända lite andra grejer också. Jag har bland annat:
Spelat busschauffören hemma hos Martina innan vi for till Marité där en mycket rolig och mycket märklig natt väntade. 
Plockat potatis i trädgården och hängt med Moa på cirkusen.
Planerat massa tågluff (åker om 4 dagar!!!!!!) och ätit mycket frukost.
Ätit mera mat mat mat.
Varit poseig/trött.
Hängt hos Sebban, bastat, ätit pannacotta och skämts över Paradise hotel-deltagare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0