lite liv

En jättetråkig bit papper i mitt liv och en jätterolig bit papper. Tyvärr kompenserar de inte varandra så bra då parkeringsböter inte riktigt nyttjar sparkontot. Nåväl, om 12 dagar är det tjingeling Sverige på ett tag. WAAAHH!!
Om vi går tillbaka lite i livet så var jag på utställning en dag och kollade på massa bra Stonesbilder med Amelia, Krille och Josefine. 
En dag for jag till Byhuset på Rödön och fikade med min mor och far. Så himla gott!! Åk dit!!!!!
Och en annan dag satt jag, Sebban och Johan och mixade för fullt. Samma kväll så satt jag på Sannas balkong tillsammans med henne, Amelia och vinet. Hemskt trevlig kväll, och hemskt trevligt att det är så nära att det bara tar en halv Håkanlåt att rulla hem på cykeln i natta sen.
Sen for jag upp till Tåsjö för släktträff, och här ser ni 3 generationers Hellström på kasta macka-utbildning.
Minktatuering och kåmpismyz.
Meeeera matmatmat. Imorgon flyttar min syster söderut och då måste en passa på att umgås, dvs äta mat.
Hahah, *förevigar*.
Idag strosade jag på stan med massa favoriter, drack islatte, kollade på gardiner oba "vi är gamlaaaaaaaaa". Vi konstaterade iallafall att arbetslöshet är rätt ok för ett tag och att livet liksom alltid löser sig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0