josefinejosefinejosefine

31 april och världens bästa Josefine fyller 19 år. Jag, som har legat hemma mest hela dagen drar på mig ett par byxor och slår in ett litet paket.
Åker hem te na och möts av denna vackra syn. Tårtor av bästa slag. Mousse och brownie, personliga favoriter. Bra val tycker jag.
Matilda, Anna och Erika är med. Och så (inte längre så) lilla Lyra såklart.
Mmmmm, mycket inlevelse i detta samtal.
Josefine är jävlig och hittar gamla, hemska bilder. 
Men jag tycker om henne så himlans jäkla mycket ändå. Hon får en motivationsvimpel av mig med fina saker som Håkan, greenburgare och folköl på.
Sara var också där, och likaså Rebecca, men hon sitter i dålig vinkel. Vi diskuterar musiker, graviditeter, pojkar, flickor och livet som komma skall. Så slår klockan april, och det är kanske dags att åka hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0