to be under the sea in an octopus's garden in the shade

Igår var det party och jag hade sketakul! Bara att jag och Josefine körde världens bästa good cop/bad cop på den mystiska "Jamtlikillen" är värt att nämnas och minnas flera, flera gånger. Hahahah. Alltså bäst, på riktigt.
Vaknade upp imorse utan väska och brillor. Det går ju verkligen inte för sig när en ska fly landet, så jag for hem till Martina för att ta rätt på grejerna.
Åkte runt i hela stada med mor och far för att kolla på det ena och det tredje. 
Gick på 'International Street Market' för att köpa maaaat.
Stod i en löjligt lång kö för att få köpa ett gäng grekiska delikatesser. Men alltså OJ, värt!
Så. Himla. Mycket. Fudge.
Sen försvann solen och då var det dags att åka hem igen.
Vi köpte med oss österrikiska strudlar som såg mycket godare ut än var de egentligen var, faktiskt. Trist. Trist med mat som inte är god. Hah. :-(
Sen har jag också varit dålig på att packa, installerat en ljusslinga i mitt nya fina hörn och stirrat på den, länge, lyssnat på Abbey Road säker 5 gånger om och gjort pizzor på grillen. Å det var den dagen. Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0