hur läget är

HEJ! Såhär ser jag ut när jag kollar på "Hela Sverige bakar" och bara vill att någon ska geeee mig aaaallt! Också när jag är påväg att somna och vill ha en kudde. Eller när jag längtar till fredag. Vill ju ha öl.
Jag skriver ingenting. Men det är svårt att ha tid när man knappt hinner titta på klockan innan den är borta. Tiden alltså. Men det är ju annat. Skola, tupplurar, livsviktiga fikakvällar hos kompiZar och städning för stålar. Åker ju, oj, visst till England på måndag också, utan att veta alls vad som väntar. Är så taggad och så rädd. Rädd p.g.a har ingen kontakt med min host, medan andras skickar bilder på mysiga rum med nybäddade sängar och inburna datorer. Haaaapp. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0