en timme tar en vecka här slå mig så att nånting händer

Hej här är jag.
För några dagar sen åt jag typ årets bästa middag. En annan dag köpte jag två bra tröjor på second hand.
Har haft jobbiga skor på mig som måste knytas om hela tiden. Men inte längre. Nu är det kängor och ullkappe-väder. Har också blivit jättefascinerad av mina celler. OBS: inte i naturvetenskapligt syfte, utan mest konstnärligt.
Bra brunch från igår. Och idag bröt jag nyttighetsmånaden (igen) och åt daim. Gott!!
 
Annars då. Är mest bara rätt trött på ca: allt. Tror det har varit likadant för länge nu. Längtar (???????) typ till vintern och kylan. Kanske mest bara att få vara inne hela dagarna och mysa. Tänk kul med <3jul<3 också. Jag har iallafall betällt studentmössa nu och det är ju kul. Och om 10 dagar fyller jag 18!!
Idag är det september och 5 grader :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej finis! Vad heter din instagram?

Svar: Hej! erikaeerika heter jag där!
Erika Nathanaelsson

2013-09-01 @ 17:37:09
URL: http://eliinvictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0