jättejättejättebra helgen

Hej! Här är en ful bild på mig när jag är höstig och påväg att äta ett riktigt höstigt äpple. Bredvid är min extremt efterlängtade svenska frukost. Fullkorn, vitaminer, grönsaker. INTE coco pops!
I fredags träffades vi hemma hos Anna och Sara för att fira att våra favorittvillingar äntigen också fått åldern inne. Vi åt godgodgod mat och spelade ett märkligt men kul förfestspel. 
Världens himla bästa! (Tack Anna för dina väldigt stulna bilder!)
Det var en förjäkla rolig kväll trots att jag missade ca alla uppdrag som jag och Josefine hade gett till tvillingarna. Eller så kanske de inte gjorde så många. Var iallafall ölbiljettskassör och fick en pumpatatuering, men missade breakdansen. Lite tråkigt. Träffade iallafall många männsikor och det kändes som att hela Östersund var med och dansade på Marité. Konstigaste (haha, fast nä) händelsen när kille erbjöd sig att ta en bild åt oss när vi försökte trycka ihop oss framför framkameran. Jag tackade och han knäppte av. Fick tillbaka 5 egobilder på han själv. ?????? Tack.
Igår åt vi buffé på Eastern. Det var så GOTT!! Tur att jag hade en bra ätardag och tycktes aldrig bli mätt. Sen kollade vi på skräckfilm på bio som får 3 av 5 popcorn. Gillar inte när det blir för mycket tidsresande och oklarheter. Påminner mig om Lost som jag blir mer och mer förvirrad av för varje avsnitt. Men det är lite kul också. Å andra sidan kanske det är dumt att se en uppföljare när man inte har sett den första filmen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0