en torsdagslista

Vad har du på dig idag?
Ny snygg skjorta som jag köpte i England, jeans, docs, secondhandkofta.
Note to self: din webam suger.
 

Hur mår du?

Jag mår bra. Men jag är trött. Både psykiskt och fysiskt. Det är som att alla humör man kan ha är sammanflätade till ett. Konstig känsla.

 

Vad önskar du just nu?

Att tiden ska gå tillräckligt fort så att det inte hinner bli jävligt men samtidigt inte bortblåst.

 

Vad har varit extra bra idag?
Blev bjuden på fika av Felicia på håltimmen, hade en ojobbig mattelektion, fick hem ett paket med en massa bra bilder och har praktiskt taget fått helg nu.
 

Vem sov du senast med?
Mig själv, höhö. Nä men annars hade vi en bra tupplur halva klassen på någon tråkig lektion jag ej kom ihåg.

 

Vad ska du göra imorgon?

Först ska jag göra hemlisar. Sen ska jag spela musik och sedan kommer jag förmodligen leka Titanic på färjan över Storsjön. Ska spendera helgen på Norderön för kanske sista gången. Konstigt det med.

 

Vad läser du just nu?
Nu när vår påtvingade engelskabok äntligen är färdig så läser jag Keith Richards självbiografi igen. Bra.

 

Senast 3 inkomna sms?

"♥♥♥♥"

"Tror jag ska ta bort ett ord. "Desperado, for them boys" stämmer in på oss också"
"Ja alltså jag sover ju med lim i hårbotten"

 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Har inget liv och vill göra film. Kan serri komma och hämta det"

 

I din senaste tweet då?

"Extra djupa funderingar som snurrar i mitt huvud just nu: Vem är jag? Vad gör jag? Vad är årets julkalender? Är Obama kvar i Sverige?"

Haha, konstigt med tweets på blogg. ~*Mixing sociala medier*~

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Gustav. Jag kontrade "man går ju bara i 3:an en gång" med "en är väl bara ung halva livet". Kändes bra.

 

Vart vill du åka just nu?
Överallt som inte är här. Men att återvända till England och underbara Scarborough-folket, jatack!

 

Vad längtar du till?

Har så många milstolpar nu. Typ klä ut sig till någonting bra och kul på halloween, jul, engelsmännens besök i februari och allt som heter studenten.

 

Och till sist, en bra låt just nu:

Åh. Midnight in Harlem. mmmm, så mycket mys.


Kommentarer
Postat av: sara

längtar du inte tills jag kommer hem??

Svar: puss
Erika Nathanaelsson

2013-10-11 @ 03:15:58
URL: http://saranathanaelsson.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0