hemmmamaaaaaa!!!!

Jag. Är. Hemma! Om resan ner var jobbig, stressig, förvirrande, försenad, virrig och krånglig, så var det ingenting emot vad min resa hem har varit. Missade mitt flyg hem till Sverige p.g.a mitt tidigare flyg blev försenat, och fick därför åka omväg till New York igen för att vänta en dag extra på mitt nya flyg.
Har en 2årings förkylningsbaciller och en dygnsrytm som är helt åt skogen. Men jag är hemma, och trots att det suger att inte vara kvar i USA, så är det faktiskt också rätt skönt. En redig semla och ett par rejäla ringar under ögonen. Nu ska jag sova tills det blir lov igen. Typ.
 
Ehm juste!....min väska är i Chicago :)))

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHAAHAHHAAHHA!! Jag orkar inte med dig! kult att du är hemma! :)

2013-03-23 @ 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0