bitter. men imorgon är det påsk.

För en vecka sedan tog vi med oss våra skidor, brädor och bästa matsäckar för en tripp till Bydalen och sola. Härligt var det, härligare skulle det vara utan jetlagg och förskylningsnäsa. En annan kväll gjorde vi ganska äckliga och ganska fula cupcakes.
I lördags var det Earth Hour. Jag och Josefine taggade med att ta en tripp till thaivagnen. Besvikelsen (eller snarare lyckan) uppstod när vi insåg att det var asfalt ute och sparken inte kunde följa med.....
Sen fick jag besök av finflickor med middag och nattmyzzz.
Anna var en bra eld-posare.
 
Annars är en bitter och less på vardag. 1½ vecka i skolan och jag är redan trött och uttråkad. Vill leva kul-T och spontant! Så sommaren är så välkommen så. Kastade iväg min miniräknare i ren frusration
+++ Fick reda på att jag inte fått något av mina individuella val till nästa år. KUL.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du e snygg iaf

2013-03-27 @ 20:21:23
URL: http://oldpandadays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0