01.32. mars

Hur har din dag varit?
Stressig och sjukt effektiv. Sov länge för att börja vända på dygnet. Var hemma för att göra 10000 saker istället för att lära mig skidtekniker på skolan. Har pluggat, packat, fixat, donat och glömt bort att äta. Tog även en tripp hem till Kevin för att fika chailatte och äggfri kaka med skönfölk. Trevligt och gott!
 
Vad ska du göra i helgen?
Sätta mig på ett plan helt själv för att ta mig över till USA. Helt vanlig helg alltså.
 
Vad var det konstigaste som hände förra helgen?
Kanske när jag drog Kevin över ett jättehalt golv när det var mörkt, trampade på en sovsäck och stupade rakt ner i golvet. Orsakade ett enormt blåmärke som sitter fint på högerknät nu.
-Annars så var helgen såhär kul. Inte så fasligt faktiskt.

Vilket är ditt största beroende?
Te, räkchips och avokadomackor.

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Presentera mig samtidigt som Erika. Lika roligt varje gång. Otroligt att vi alltid placerar oss bredvid varandra, båda presenterar sig som Erika, och sen skrattar vi vårat idendiska skratt och tycker att det är jättekul.
 
Senaste låten du lyssnade på?
Happy Together med The Turles.
 
Senaste filmen du såg?
"Searching for Sugarman", som precis vann en Oscar för bästa dokumentär. Älskade den. SE DEN!
(Kom efter vidare eftertanke på att jag kollade på Tower Heist igår, men den var inte lika intressant)
 
Vilka uttryck använder du kanske lite för ofta?
"Det värsta/det bästa var/är". Och så är detta inte precis ett uttryck, men byter ut ca alla vokaler i ord mot äåö, tex HÄJ, fölk osv.

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
När någon säger att man är är skön på det sättet att man inte bryr sig så himla mycket.
När någon säger att man är dum i huvudet, fast på ett bra vis.
En gång fick jag höra att jag var så alternativ att jag var ingenting, jag var allt. Det var väldigt konstigt, men också rätt kul.
 
Har du någonsin hört att du är lik en kändis, vem i såna fall?
Fick höra att jag var jättelik Lykke Li efter vår konsert. Det var kul, blev glad, för hon är BALL!
 
Vad tycker du är roligt?
Detta.

Vad var du rädd för som barn?
Jag drömde en gång om de onda i Bumbibjörnarna. De jagade mig och jag tappade min favoritnalle. Lämnade inte ifrån mig den i första taget efter det kan jag säga. 
 
Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara? 
En tröja, lusekofta och leggings i något jättemjukt material. Så får man väl kanske klippa sönder kläderna om det skulle bli varmt. Eller långklänning kanske. Jo, säger nog det.

Har du någon gång slagit någon?
Haha, ja. Slåss ganska ofta med Josefine också. Men annars så är vi snäll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0