you be frightened by the open night, frightened by the hand

Stulen midsommarbild av Josefine, och reslutatet när jag ska äta jordgubbar. Vart ligger det svåra i att bara ta bort skaftet och äta gubbarna som vanligt folk?
Å du kalla kvällsdopp. Bästa med sommaren typ! Och bredvid, jo, det är jag. Hoho!
Igår gick jag nämligen från det ena till det andra, långhårig till korthårig. Vem är jag nu? Kan inte längre vara "hon med tofsen". Jag vet inte, det är kort, konstigt, men rätt kul med någonting nytt.
Annars så har jag också insett att:
1. Min webcam är sämst.
2. Jag borde öva lite mer på ansiktsuttrycken kanske.
3. Jag har nog en mycket bra talang inom skyltning på jobbet. Det är sant, säljer som smör! Hinner knappt hänga upp mina outfits innan någon är där och frågar om de kan få testa kläderna. Detta hände mig 4 gånger idag. Kul! (men lite jobbigt p.g.a måste gå och plocka nya, lite mindre bra kläder hela tin)

Kommentarer
Postat av: Anna arvidsson

Supersnygg frilla du fick!!

2013-06-26 @ 19:54:58
URL: http://aroundus.blogg.se
Postat av: Elin

Skitsnyggt! Jag gjorde samma grej för ett tag sedan, hade dölångt hår och klippte av det, det jobbigaste var att man inte längre kunde ha hög tofs, men man vänjer sig vid det!

2013-06-26 @ 22:41:03
URL: http://eliinvictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0