saker jag har gjort på sista tiden men inte bloggat om

Haft det jättetråkigt på skolan och velat sova mest hela tiiin. Men no more!! Har haft mitt sista prov och nu är det bara FREEDOOOOM! En kväll så sjöng jag på Tings, det var kul!
Har sett ut såhär och ätit såntdär.
Gett bort presenter. Sådant är också kul!
Promenerat i solen efter en myggig brännbollsmatch.
Varit på ledarläger som inte var ett ledarläger utan vi grillade bara och sov dåligt på golvet.
Har också varit mycket med de gamla vanliga, ätit kladdkaka, suttit på uteservering, legat ute i solen p.g.a har typ inga lektioner, tagit första steget mot mitt körkort, ätit glass, blivit solbränd och förberett inför skolavslutningen med ensemblen. Klagar inte på någonting, för så fort solen kommer så försvinner liksom allting som en gång verkat jobbigt och tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0