jösses vilken midsommar

Igår var det midsommar!
Det inledde vi med att göra oss ett gäng blomkransar hemma hos Anna och Sara.
Sen packade vi ihop oss och for bort till Frösön och Stocke Titt.
Picknick!
Och midsommarstång såklart! Vi kännde oss dock väldigt gammla, alt unga då de flesta låtar inte alls var som vi kom ihåg dem. Vem sjunger egentligen "små elefanterna är lustiga att se?".
Sen blev vi trött på att dansa.
Så då packade vi ihop våra grejer för att bege oss tillbaka igen. Alltså åh, kolla på finingarna!!
Ser ut som att jag letar någonting. Undrar vad?
I väntan på bilarna.
FINFINFIN Matilda! Och en på mig och Josefine som ba skriker tumblr.
Så anlände vi och började laga mat.
Dansande grillmästarna.
Snygg-Sandra!!
Kilade iväg och fixade lite bordsdekorationer.
Åh, världens bästa tvillingar/värdpar/bästa!
Jag hade, efter en kaotisk morgon lyckats fått med mig en tårta.
Kevin och Martina. Motståndarna anlände och det blev dags att bränna bollar.
Så spelade vi brännboll tills regnet kom och förstörde, så gick vi in och plojjade på som vanligt (och lite inte så vanligt), tills morgonen kom igen. Då bildade vi kollektiv, plockade med oss 7 olika blommor och somnade tillslut hemma hos mig i högar.
Imorse möttes vi av ett strömsaknande Östersund. Strömavbrott överallt gjorde sconesen omöjliga att grädda, så vi hoppade in i bilen i hopp om att finna någon annan sorts frukost. Det gick inte så bra då både donken och alla andra affärer och restauranger höll stängt. Så himla konstigt och dött i hela stan. Men tillslut fick vi tillbaka strömmen och i oss lite frukost. Kollektivet splittrades och jag somnade om igen.
Jösses vilken fin midsommar, kan säga det 10000 gånger, HERRE vad jag gillar er!!

Kommentarer
Postat av: hipsterhipster

skönt hipstergäng!

2013-08-26 @ 17:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0