hästtjejer

Igår hängde jag och Anna med Josefine till hennes häst. Jag - totalt oerfaren, och Anna - lite mer insatt, var mycket taggade på att få rida!
Mot hästarna!!
Upp å hoppa. Haha! Det var jätteballt, kul, spännande och lärorikt. Vilken hästguru hon är, Josefine.
Anna och världens finaste Ljublik.
Och sen visade Josefine herself vad hon gick för och galloperade iväg utan både sadel och händer. Jag red faktiskt också barbacka, så himla kul. Jag kanske också borde bli hästtjej, eller iallafall blanda ihop ridning med musiken. Kom på en massa bra låttexter medan jag satt på hästens rygg, och kännde mig........trygg!
 

Kommentarer
Postat av: hipsterhipster

haha! hipsterhäst

2013-08-26 @ 17:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0