det senaste

Har tydligen varit mycket upptagen de senaste dagarna. Gjort viktigare saker än att ~surfa~på~nätet~. 
Solen värmde på bra en dag i den -23 gradiga kylan. Och så Josefineeee.
I fredags var det i-fest med sporttema. Mycket roligt p.g.a älskar att klä ut mig. Stod på scenen och höll aerobicspass för alla. KUL!
Igår hade vi kladdkake-häng hos Anna där vi diskuterade kommunens brister, framtiden, dåtiden och snygga 50-60-70-tals pojkar. + lite frukost på det hela.
 
P.S. Har äntligen gjort det jag tänkt göra i ca 1 år nu (men aldrig fullföljt, varför??). Ändrat så jag kan ha större bilder. Wohoo! Nu får ni bättre perpektiv på mitt liv. Hejja bloggdesign!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0