imorron äre freeeeedaaa

Ikväll hade vi planerat matteplugg hemma hos mig. Men det vart inte så mycket plugg (men inte så lite heller). Vi åt nougatrutor, bekymrade oss över jobb och kollade på fina män istället.
OBS. Bilden är inte ett montage.
Och så lite insta. En dag fick jag igen min medalj jag vann i lördags (fast jag och Kevin ser mest ut som två stycke kranium). Igår hade vi konsert. Det var skitkul! Och gick BRA!
Idag åkte vi långfärdsskridskor på medvinden. Det var första gången för mig, och jag fattade genast tycke för detta påhitt. Gled fram i en faslig fart samtidigt som jag lyssnade på "I belive I can fly", och jag ramlade bara en gång. Stolt. Blir också mycket sugen på att klippa av mig håret av bild nr.2. Moa och jag konstaterade att mösstorsdag är ett mycket bra koncept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0