fredag

Idag avnjöt jag min sovmorgon på bästa sätt. Med en GOD frukost.
For till skolan för att flytta på alla våra ensemble-instument och grejer till andra sidan skolan. De ska riva våra replokaler (</3) så idag fick vi agera slavar. MEN bra p.g.a mycket skulle slängas och vi fick plocka på oss. Jag hugg en gitarr, trasig med fin. (Denna vinkel på gitarrbilder alltså....men alla andra blev dåliga, okej!?)
Gjorde sushi med mor och far till middag och det var så gott att jag blev ledsen när det tog slut.
Sen var en kulturell och åkte på teater. Efteråt blev jag och Josefine lämnade av våra elacka (o)vänner (därav denna otroligt fula och konstiga bild), så vi tog en promenad genom stan och diskuterade halloween, tufft fölk och öl, och så var vi lite ledsna över annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0