mitt 2013. del 2

Maj:
Som vi hade längtat. Dagen var kommen och vi flög över till Polen.
Vi gjorde massa bra saker på dagarna. Besökte Auswitch, olika barnhem och andra bra ställen.
På kvällarna satt vi på uteserveringar, åt massa billig mat och hade vansinnigt roligt.
Vi åkte flotte uppe i bergen.
Och strossade runt massa i denna underbara stad. När vi kom hem var det trist igen, så jag drog med mig gänget till Häggenås och vi hade ett himla bra och helknäppt dygn.
Hade det fantastiskt kul med dessa kottar!
Matilda hade fyllt 18 och vi hade tårtkalas.
Sommaren kom närmre och närmre.
 
Juni:
Det var iskallt i Storsjön men vi badade ändå. Och så spelade jag, Sebban och Johan på Tings.
Det var studenttider.
Det vart äntligen sommarlov och vi spelade på skolavslutningen.
Matilda tog körtkort och vi cruisade.
Det var midsommar och det var underbart.
Fantastiskt kul dag!
Och så klippte jag av mig håret.
 
Juli:
I juni cyklade vi ständigt fram och tillbaka till stan och en kväll väntade Josefine med fika längst vägen.
Jag åkte på semester med mina föräldrar.
Vi åkte längst kusten och besökte massa fina platser.
Var på festival i bara Pink Floyd-anda, sjöng hela dagarna och såg på 2 magisa konserter. Bästa jag sett!
Vi hamnade i Stockholm och Sara kom hem i några veckor<3
Moa fyllde år och Yran började. 
Det var världsbäst, party i parker, massa bra konserter och folk.
 
Augusti:
Åkte till Sundsvall, tältade på stranden och kollade på underbara, magiska, fantastiska Håkan.
Sen fortsatte jag, Anna och Matilda ner till Gotland för att hälsa på i Josefines bästa hus.
Vi badade, var på medeltidsmarknad, åkte på cykelturer och gjorde massa annat kul och mys.
Magisk solnedgång.
Värlsbäst vecka!
Kom hem, var med Lisa på Rödön, och en annan dag hade vi brunch hos Ebba.
Och så avslutade vi vårt sista sommarlov med badtunna hos Sebban och en kväll på ÖP-kullen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0