en lista om 2013

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Säkert miljarder grejer. Var på roliga ställen, träffade roliga männsikor, var på krogen, gjorde andra myndiga saker, såg bra artister, spelade på en bar, besökte barnhem, var på efterfest på ett hotell osvosv.

Vilket minne kommer du minnas från 2013?
Säkert miljarder där också. Men alla resor, konstiga upptåg, roliga partyn, och när vi träffade Håkangänget första gången och sjöng Shelly ute i natten (men brann inte upp).
 
Vilka ord eller meningar kommer du minnas 2013 med?
Det är rimligt, sobieski, snapchat, Håkanfest, SPELA SHORELINE

Vilka länder besökte du?
USA
Polen
England (hoho, tog en annan mur-bild nu för att förvirra)
 
Är det något du saknat 2013 som du vill ha mer av 2014?
Jaaaaa. Festivalande och pluggångestfria dagar mest kanske.
 
Bästa matupptäckten? 
Grillade jättemycket baconlindad sparris och fyllda paprikor. Öhh. Vill ha meeeer!

Vad har du varit beroende av?
Helg

Har du varit sjuk eller skadat dig under 2013?
Nä, skulle varit lite förskylningar till och från då.

Vad spenderade du mest pengar på?
Livets dryck. 

Hur skulle du beskriva din stil 2013?
Högmidjat - kjol som byxor, stickat, litte barnkläder och Dr.Martens.

Vem saknade du?
Mest av alla min syster borta över Atlanten.

Vad fick dig att må bra? 
Det ultimata var ju att få spela musik varje fredag. Men annars att få göra saker som är kul med männsikor man tycker jättemycket om. Det behövde nog inte ens vara kul. 
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Kanske varit lite mer motiverad i skolan. Men det går ju inte när det inte går. Helt enkelt.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Klagat och bekymrat mig över saker som inte varit värt det. Men vems life goal är inte det?

Blev du kär i år?
Det gick över rätt fort. 

Finns det något som skulle kunnat göra 2013 lite bättre?
Säkert massor av saker. Men 2013 var förbaskat bra ändå så det är inget att göra åt.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja men massor. När folk uppskattar det man gör och tycker att man är bra. Och som alltid, när man får göra roliga saker med roliga männsikor. 
 
Favoritserie/program?
Nu på slutet så var ju "Alla är fotografer" himla bra. Annars kollade jag på alla säsonger av Lost, och trots att det var ganska konstigt så var det ju bra också. Bäst var Orange Is the New Black.

Bästa boken du läst?
Just Kids av av Patti Smith. Har pratat mycket om den, och det är den värd.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Det var så kul och bäst. Blev jätteöverraskad av mina vänner, bar serpentiner och fick roliga uppdrag. 
 
Något du önskade dig och fick?
Att året skulle vara kul. Och det har det ju i största allmänhet varit. Önskade mig även en jättebra kofta som jag också fick i julklapp, och lite annat kul såklart.
 
Största musikaliska upptäckten?
Lyssnade in mig extra mycket på Pink Floyd, annars känns det som att jag mest gått runt och lyssnat på gamla godingar. Har nog inte fått någon riktig WOW-upplevelse. Eller så är jag bara glömsk. Tråkigt isåfall.

Vilken kändis är du mest sugen på?
Har jag haft någon bra kändiscrush? Donno? Föralltid min man Jagger.

Vilka sånger kommer du alltid koppla till 2013?
Håkan Hellström - Valborg
The Rolling Stones - Satisfaction
Joel Alme - A Young Summer's Youth
Craft Spells - Party Talks
Och dendär jävla räven
 
De bästa människorna du träffat?
Alla som jag umgås med ju. Tack vara fantastiska Håkanfester, sommarnätter och krogenbestyr.

Vad har du blivit bättre på under året?

Musikmusikmusikmusik.
 
Mest stolt över?
Att jag aldrig hade kört bil, och lyckades ta mitt körkort fort. Att jag gjort många saker som jag förut kanske inte ens skulle prövat. Liksom ta chansen även fast det kan gå fan. Det vet man ju inte innan. Oftast så gör det ju inte det.
 
Högsta önskan just nu?
Att 2014 blir MEGAbra med bara massa massa kul, och att jag överlever skolan och tar studenten med virvelvind (bättre än storm)!!

Kommentarer
Postat av: sara

åh saknade syster!<3 du glömde dock att ändra åren till 2013...

Svar: PUSS!!<3Men nu är det borta. Nu syns det int' nå mer.
Erika Nathanaelsson

2013-12-29 @ 01:29:45
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se
Postat av: Lisa

Hallå du glömde sista delen av 2013..... Sept-dec

Svar: he kommer, he kommer!!
Erika Nathanaelsson

2013-12-31 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0