Åh doktor! Kan du ge mig någonting så jag blir sjuk, helt ur balans?

En gång för längesen, i den mörkast pistade björnhålan och köldhålet i Norden......
Nä okej, det var igår. Då skulle Kristian Anttila spela på Corazon och vi taggade upp mycket bra.
Påklädningskaos i sin bästa form. Vi hann precis med bussen och var tidiga in. Fick MF-stämplar och försökte tyda förkortningen.
Mycket full?
Mega-fett?
Mumsigt fläsk?
Moderater forever???????............
Vi tog största bordet och drack några Till. Haha, älskar den ölen p.g.a "Vill ha en till!". Ölen eller en till av det man drack förrut, om man ens gjorde det??? *Bartender jätteförvirrad*
Sen bytte jag några ord med Kristian innan de skulle spela, och så tog DJ:en den här fina bilen på oss :-)
Han blev förlåten när han spelade Shoreline (+ massa annan bra musik), och då var ju livet som näst intill fullbordat.
Så klev de på. Å jävlar vad bra det var!
Anna snodde ett plektrum, och sen efter att ha dansat med basisten och det faktum att Josefine är så fantastisk, så var vi på Clarion och efterfest.
Ganska bäst kväll.

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahahahahaha, älskar bilden med basisten pga 1. vems keps har jag på mig och 2. det ser ut som att vi har ett sjukt djupt samtal(??) Vad pratade vi ens om????

2013-12-22 @ 14:55:24
URL: http://oldpandadays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0