lördag

Har överlevt sista första skolveckan. Jah! Så imorse packade jag med mig en bunke deg och for hem till Ebba för att bruncha.
Lisa, baconansvarig.
Ebba som kommit hem efter ett år i Frankrike gjode crêpes. Alltså dog.
Gottgottgott och fintfint! Har saknat denna samlingsplats.
Romantiskt.
Sen mötte jag upp Josefine på Pingst för att köpa upp tjocktröjelagret.
Sen gick vi på utställning. Skulle egentligen kolla på Pattie Boyd som jag kännde att jag måste hinna se igen, men näe, den var visst redan slut, så vi kollade på annan utställning istället.
Gick på Tingan som visst fyllde år och bjöd på både tårta och underhållning. Kul och tack.
Tycker om en här jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0