2 much of a livsnjutare 4 school

Jag har inte gjort så mycket de senaste dagarna förutom att stolla runt på skolan. Så här har ni iphonelivet.
En dag var jag på H&M och såg fina, mönstrade skjortor. Känns som att det var 5 år sedan jag var där. Vad har det blivit av mig? Bild nr.2 - Elin diskar och jag piskar.
Idag spexade jag och Josefine runt i skolan. Vi posade framför skolans vackraste budskap och åt tablettaskar från öppet hus. Sen stötte vi på lite bekantskaper och jag sabbade vår asc00la utgång och RAMLADE i korridoren. Hahahahahahhahahahaha. Föll ner pladask. (Konstigt ord förresten. Pladask, pladask, pladask, pladask). Varsågod alla som gick förbi just då för skrattet. Hörde er!!
Har också gjort världens bästa nostalgilista på spotify och orkar inte hur bra och glad detta gör en. Lyssna njut och upplev lågstadiedisco all over again!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0